ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

Google Bard: پنج کار جالبی که می‌توانید با چت بات هوش مصنوعی انجام دهید

  • کد خبر: ۱۶۸۶۸۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
Google Bard: پنج کار جالبی که می‌توانید با چت بات هوش مصنوعی انجام دهید
«گوگل بارد» (Google Bard) می تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد و هر کاری را آسان‌تر کند. در اینجا چند ویژگی مهم بارد را که می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند، معرفی کرده‌ایم.

شهرآرانیوز - با فناوری که بیشتر فعالیت‌های روزانه ما را پیش می‌برد، می‌توانیم کارآمدتر شویم. حالا با آمدن هوش مصنوعی ابزار‌های جدیدتری برای سازمان‌دهی‌ بیشتر کارها وجود دارد. ربات‌های چت‌بات -مثل ChatGPT- نشان داده‌اند که چگونه مدل‌های زبانی می‌توانند ابزاری عالی برای افزایش خلاقیت و بهره‌وری در کارها باشند.

ChatGPT بسیار کارآمد شرکت OpenAI نه‌تنها می‌تواند به هر سؤالی پاسخ دهد، بلکه می‌تواند در کارهای مختلف نیز مفید باشد. موفقیت چت‌بات، بسیاری از شرکت‌ها را بر آن داشت تا فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی خود را ارائه دهند. در ماه مارس سال جاری گوگل، بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان، از چت‌بات خود با نام «بارد» (Bard) رونمایی کرد. Google Bard دارای مجموعه‌ای از کارکردهاست تا کاربران بتوانند از ربات هوش مصنوعی این غول فناوری بهره ببرند.

با اینکه هر کسی می‌تواند از ChatGPT استفاده کند، شک و تردید‌هایی درباره راحتی استفاده از Bard وجود دارد. در این مقاله سعی می‌کنیم نحوه استفاده از Google Bard را توضیح دهیم.

برخی از ویژگی های Bard که می‌تواند فوق العاده مفید باشد

ورودی صوتی: این ویژگی هنوز در ChatGPT دیده نشده است. کاربران به جای تایپ‌کردن، فقط باید آیکون میکروفون را در سمت راست نوار ورودی متن در کنار دکمه enter فشار دهند و دستورشان را با صدای بلند بگویند. برای مثال، در صورتی که می‌خواهید یک ایمیل تشکر را به عنوان پاسخ به دعوت‌نامه‌ای بنویسید، دکمه میکروفون را فشار می‌دهید و به سادگی می‌گویید: «یک ایمیل تشکر بنویس». بارد در کسری از ثانیه یک پاسخ تحویلتان می‌دهد.
 
پیش‌نویس‌های متعدد: یکی از ویژگی‌های جالب بارد هنگامی است که Bard در پاسخ ایمیل چیزی می‌نویسد. در این حالت کاربران می‌توانند گزینه «مشاهده سایر پیش‌نویس‌ها» را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده کنند. این دکمه Bard را قادر می‌سازد تا به طور خودکار چندین پیش‌نویس برای کاربر ایجاد کند. بنابراین، شما می‌توانید سه گزینه یا بیشتر برای درخواست خود دریافت کنید.

اشتراک گذاری اسناد و جیمیل: این شاید جالب‌ترین ویژگی بارد باشد که هنوز در ChatGPT راه اندازی نشده است. اساساً این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد برای هر پاسخی در Google Bard ایمیل یا پیام بنویسند و آن را از طریق Gmail یا Docs به اشتراک بگذارند. 

کدنویسی به بیش از 20 زبان: Google Bard به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها را توسعه دهند، باگ‌ها را حل کنند و حتی یک وب‌سایت کامل را با اعلان‌های ساده بسازند. 

Google Bard چه چیز جدیدی دارد؟

به‌روز رسانی اخیر Bard قابلیت هوش مصنوعی مولد آن را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشیده است. آخرین به‌روزرسانی بتا با توانایی‌های استدلالی پیشرفته این چت بات را هوشمندتر کرده است. گوگل اخیراً اعلام کرد که Bard بهینه شده است و اکنون با ریاضیات و قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته ارائه می‌شود. هم‌اکنون نسخه بتا که در ۷ ژوئن منتشر شد در سراسر جهان در دسترس است.

در نمایشگاه Google I/O ۲۰۲۳ که اخیرا برگزار شد، این شرکت Bard را در بیش از ۱۸۰ کشور در دسترس قرار داد. بارد اکنون قادر به پاسخ‌های چندوجهی است. همچنین بارد می‌تواند پاسخ‌هایی را با تصاویر ارائه دهد. گوگل همچنین اپلیکیشن‌ها و افزونه‌هایی را در Bard معرفی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->